آموزش رایانه و فناوری اطلاعات

در این وبلاگ قصد دارم چیزهایی را که می دانم و احساس می کنم که دانستن آنها برای دیگران هم مفید است را در قالب مقالات آموزشی به دیگران آموزش دهم.با این امید که این مطالب برای شما مفید و آموزنده باشد.

عضویت رایگان در trainbit

Online backup storage and collaboration

نمایش اسلاید از عکس های من

پست های پرطرفدار

آخرین مطالب

آخرین نظرات

چت با من در گوگل تاک

آمار بازدید

سلام به همه دوستان عزیزم.

در این مقاله می خوام تنظیمات مربوط به قسمت Accounts در Gmail رو آموزش بدم.

اکثر شما دوستان بیش از 1 آدرس ایمیل دارین و معمولا کار کردن با چند ایمیل وقتگیر و سردرگم کننده هست . در اینجا سرویس Gmail این امکان رو فراهم کرده تا با استفاده از یک آدرس ایمیل به بقیه آدرس ها دسترسی داشته باشید. به این صورت که از یک آدرس بتونید با یک ایمیل دیگه نامه ارسال کنید یا اینکه نامه های موجود در یک ایمیل دیگه رو در صندوق ورودی این ایمیل مشاهده کنید.

حال برای انجام این کار ابتدا وارد ایمیل خودتون بشید قسمت تنظیمات رو باز کنین . حالا روی تب Accounts کلیک کنین.


در قسمت Send Mail As : روی Add another email address کلیک کنید تا پنجره زیر باز بشه .


در این پنجره در قسمت Name یک نام برای این اشتراک ایمیلی که می خواین اضافه بشه انتخاب کنین و در قسمت Email address آدرس ایمیل مورد نظر رو . بعد از وارد کردن این اطلاعات کلید Next step رو کلیک کنید تا به صحفه بعدی برید.


در این صفحه روی گذینه Send Verification کلیک کنید تا کد تایید درخواست به آدرس ایمیلی که وارد کردین ارسال بشه.

حال باید وارد ایمیلی که وارد کرده بودین بشین . برای اینکه همزمان بدون خارج شدن از این ایمیل به ایمیل دیگه وارد بشین می تونید از یک مرورگر دیگه استفاده کنین.


حال با وارد شدن به ایمیلتون یک نامه جدید از Gmail Team می بینید . با باز کردن نامه شما در سطر دوم می نونید کد مورد نظر رو پیدا کنین . این کد رو در پنجره زیر که در ایمیل اول شما باز شده بود وارد کنید و Verify رو انتخاب کنین. به جای این کار با کلیک کردن بر روی لینک موجود در ایمیل نیز می تونید ایمیلتون رو فعال کنید.


از این به بعد با وارد شدن به صفحه Compose در بالای صفحه در قسمت From می تونین از لیست ایمیل های موجود آدرسی که می خواین از طرف اون ایمیل ارسال بشه رو انتخاب کنین.

در مقاله بعدی روش دریافت ایمیل از آدرس های مختلف در یک آدرس ایمیل رو بهتون آموزش میدم.

امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه.

منتظر نظراتتون هستم

عضویت رایگان در trainbit

Online backup storage and collaboration

جستجوی این وبلاگ

دنبال کننده ها

اخبار دنیای فناوری اطلاعات