آموزش رایانه و فناوری اطلاعات

در این وبلاگ قصد دارم چیزهایی را که می دانم و احساس می کنم که دانستن آنها برای دیگران هم مفید است را در قالب مقالات آموزشی به دیگران آموزش دهم.با این امید که این مطالب برای شما مفید و آموزنده باشد.

عضویت رایگان در trainbit

Online backup storage and collaboration

نمایش اسلاید از عکس های من

پست های پرطرفدار

آخرین مطالب

آخرین نظرات

چت با من در گوگل تاک

آمار بازدید

سلام به شما دوستان عزیز.

در این مقاله قصد دارم یک نکته مربوط به ویندوز ویستا رو به شما آموزش بدم.

احتمالا برای اون دسته از دوستان که برای اولین بار بعد از استفاده از ویندوز XP از ویندوز Vista استفاده کرده اند امنیت بیش از حد محیط کاربری این ویندوز کمی غیر قابل تحمل باشه.مثلا در زمان نصب یک برنامه یا زمان ورود به بخش های مختلف ویندوز پیام های اخطار زیادی به شما داده میشه که از سرعت کاربری شما کم کرده و برای کاربران حرفه ای تر کمی دست و پا گیر میشه.

برای رفع این مشکل کارهای زیر را انجام دهید.

ابتدا به Control Panel ویندوز رفته و روی آیکن User Accounts and Family Safety کلیک کنید (دقت کنید که کنترل پانل ویندوز در این آموزش در حالت نمایش پیش فرض یا غیر کلاسیک قرار دارد.)


در صفحه بعد نیز روی آیکن User Accounts کلیک کنید.

در این صفحه روی Turn User Account Control on or off کلیک کرده تا به صفحه زیر بروید.



در اینجا تیک موجود در Use User Account Control (UAC) to help protect your computer را برداشته و OK را بزنید. بعد از تایید کردن پیام های اخطاری که به شما نشان داده می شود و یک بار reset کردن سیستم دیگر اخطار های امنیتی قبلی به شما نمایش داده نمی شود . ولی در این حالت چراغ مرکز امنیتی ویندوز به رنگ قرمز در می آید که در کنار ساعت ویندوز نشان داده می شود که این اخطار مشکلی در کار شما با ویندوز ایجاد نمی کنه. سلام

1 نظر از دوستان

  1. ناشناس  

    salam agha siyamak
    sale no mobarak
    omidvaram sAle kho0bi dashte bashid :*

ارسال یک نظر

عضویت رایگان در trainbit

Online backup storage and collaboration

جستجوی این وبلاگ

دنبال کننده ها

اخبار دنیای فناوری اطلاعات